Long time no see...

Va ganska längesen jag skrev nåt här nu... så jag vet inte riktigt vart eller hur jag ska börja...
Men de som händer just nu i mitt liv är väl mest att jag jobbar och så. Träffar me "Villa-gänget" och tränar inför Annandagen... Händer väl inte alltför mkt annars...
Mamma o pappa åker till Sthlm imorn och jag stannar kvar istan. Så jag får underhålla mig på egen hand jag. Men de blir nog bra... ska mest ta de lugnt hade jag tänkt! :)
Har ju anmält mig till en kurs på Campus. Rättskunskap! Så idag fick jag min bok! Wohoo!! Ska bli spännande! :)
Ställt mig i kö på lite lägenheter i Sthlm men det är så lång kö så man har ju inte ens en chans....
Ne.. tänkte bara visa att jag inte är död eller så genom att skriva några rader...
Återkommer när jag har något roligt att berätta!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, du har ju varit ett tag nu i Halmstad. ;) Började undra om du skulle stanna kvar där, eftersom du inte skrivit på ett tag.

2009-12-23 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0