Systemet är öppet.....

och då menar jag inte systembolaget utan mitt högtalarsystem! :D
Hurra!!!
Äntligen!!
Va hemma hos Emilia idag på fika. Där va även Åsa, Elin o Emelie men Emelie hann jag inte träffa så mkt för hon kom typ när jag skulle gå. Men mkt skratt va de iaf! Spelade nåt spel Emilia o David hade fått i julklapp och jag o David tycker inte om spel så vi fick hålla ihop... men vi va ändå me till slut.. haha! Ah, okej, jag ger mig.. de va gaaaanska kul...
Så efter nån timme gick jag hem till mig o så kom pappa o mamma. Pappa koppla ihop mitt högtalergrejs o så har jag kopplat in de till datorn me.. så de blev ganska bra ljud faktiskt^^
Så bjöd pappa på pizza me! Hihi...
Sen precis innan dom skulle gå så skulle pappa lyfta upp spishällen så jag kunde torka av under den på sidorna... och de gick bra fram tills han skulle sätta ner den. Då gick strömen i hela lägenheten. Kolsvart!
Jätteknäppt!
Sen när vi väl fick igång strömen igen så funka de bara i hallen o sovrummet och spisen o micron.... hur skumt e inte de då?!
Så skulle pappa ringa till Vicevärden. Jag hade nummret i min mobil. Å så ringde han å de svara en som skulle komma hem till mig å kika...men så visa de sig att de nummret jag hade va en trea för mkt så hela nummret va för långt... men så svara en vicevärd i Karlskoga eller va de va... Hur ballt va inte de då!? Ringer till en vicevärd i huset brevid med fel nummer å hamnar hos en annan vicevärd i en annan stad... LOL
Hur som helst... vi kom rätt till slut och nu lyser lägenheten men spisen o ugnen funkar inte.... så jag får äta hos mamma o pappa nu =D
Nu sitter jag här i soffan.. ska ta på mig mjukisbrallorna o mysa ner mig på riktigt!!

Puss på Er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0