Höst eller sommar??

Man undrar verkligen vart sommaren har tagit vägen... Är det lixom hösten som har kommit nu? Det e ju bara i början av augusti nu och ändå känns de som oktober... Konstigt!! Lite lessamt tycker jag. Vi hade i så fall en alldeles för kort sommar måste jag säga....!!
Jobbat idag... Ovanligt va?? =P  Förmiddagen blev de jobba med Chrille och eftermiddagen med Bella!! Idag gick dagen fort.. vilket hela veckan har gjort..! Ibland undrar jag verkligen vad jag gör om dagarna.. Jag gör nog ingenting vettigt lixom. Jobbar och sen går jag hem och degar. Men från och med antingen 1 september eller 1 oktober ska jag bli en nyttig männsika. Ska styrketräna varje tisdag och torsdag efter jobbet. Det har jag bestämt och nu ska jag inte ändra på de!!! Måste komma igång nu!! Hihi!! =) Någon som ska va med mig på denna plan????
Inatt har de lovat störtregn. Klass 2 varning och 100 millimeter regn. Man bara yeeeah!! Vill inte ha regn!! Vill ha soool!! Vill sola och bada efter jobbet.
De jag hade tänkt iddag blev inget av så nu ska jag platta håret och gå ut en sväng. Kommer tillbaka efter åtta igen...
Alex, blir de en promenad då om de inte regnar???

Näääääää nu ska jag dra mig.....
Puss på er alla därute! Å speciellt till dig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0