Snö och Kallt... Brrr...

Ah vädret är verkligen inte vad jag vill just nu. det är snorkallt o de snöar hela tiden känns de som... Inte så kul!
Längtar verkligen till våren och sommaren nu. Slippa stora jackor...bara kunna ta på sig en t-shirt o slänga väskan äver axeln och gå ut.
U n d e r b a r t !!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Det händer saker här varend dag så jag hinner inte med att va hemma nåt nästan, bara in o vända typ =) Men jag klagar inte! Stockholm är så långt ifrån Ånge som man kan komma... Är glad för erfarenheten jag fick av Ånge men jag skulle ha flyttat hit direkt istället!
Trivs verkligen SÅ bra här!

Jag o Ella ska börja träna nu. Köra stenhårt ska vi göra! Kul att ha nån att gå med som vill göra samma sak =)

Va oxå på Bio igår. "Tron" hette den...verkligen en bra film! Hade ingen aning om va den handla om när jag gick dit så handlingen va oväntad, men bra =)
Och han som spela huvudrollen va ju bara sååå snygg, så jag bjuder på en bild så ni kan dreggla lite! ;)


MUMS MUMS!!

Nä nu ska jag dra ett svep me dammsugaren, sen ska jag iväg o prata med en Studievägledre!!

Pösselipöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0