På plats i Storstan!

Har inte skrivit här på ett tag nu... skäms på mig! Min dator gick ju sönder sista tiden i Ånge... och jag som vart så mallig bara för att alla andras datorer går sönder men inte min men där fick jag. Inte ens dom på datafirman kunde laga den... så den är verkligen död! Så nu hoppas jag bara på att jag kan få låna en dator av pappa så jag har nåt jag iaf kan har musik på och göra lite andra mindre viktiga saker på :) Hur som helst, sista tiden i Ånge betod bara av jobb kändes de som.. =/ Okej, ska inte klaga för jag ska va glad att jag har jobb men när passen är 13.15-22.15 så är det inte så kul att jobba för de finns ingenting kvar av dagen när man kommer hem och man hinner inte göra nåt innan heller känns de som för man ska ju helst hinna va där innan 13.15 oxå. Och dom dagar man sluta kanske 20.00 så blev de övertid. Suck o återigen, suck! Minns inte vad jag skrev sist men körde ner alla grejjer hit till Sthlm första helgen i nov. Åkte hem, jobba och så nu den 22 nov åkte jag ner för gott :) Är barnvakt just nu till mina små söta kusiner medans faster o hennes gubbe är i NY och har de gött :) Kör till skolan, hämtar från skolan, spelar spel, städar, tvättar, lagar mat mm... Känner mig som en riktig Nanny :D Men nu är jag iaf på plats och imorn har jag redan bott här en veckan. Sjukt va tiden går fort egentligen!! På onsdag kommer mamma och pappa upp och då ska vi skriva alla papper på lägenheten och sen är den miiiin :) Ska bli så skönt och roligt att få min egen lägenhet och mörblera och packa upp och fixa och dona :) Nä om man kanske skulle ta och gå och lägga sig nu. Ungarna sover och jag ska upp tidigt och köra till skolan.... och sen måste jag fixa lite innan dom kommer hem från NY, vilket är imorgon... Och jag lovar att jag ska bli bättre på bloggen.... Åsa ;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

tjohoo=) en uppdatering =) Hoppas du har det bra jannike. Vill får boka in när vi ska komma och hälsa på. Puss o Kram

2010-11-30 @ 23:13:33
URL: http://asajohansson88.blogspot.com
Postat av: Emilia

ÄNTLIGEN ETT INLÄGG!! Jippiiii! :D

2010-12-01 @ 21:10:12
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0