1 april...

Jag minns nyårsafton 2010, när jag fick ett sms av min kusin, där de stog att jag skulle göra år 2010 till Mitt år.... och de kan man väl säga att jag gjorde, jag har hunnit med två flyttar, de e väl inte illa =)
Idag för 1 år sen gick flyttlasset upp till Ånge.  Jag flyttade alltså för ett år sen, kan inte fatta att tiden har gått så fort ändå....
Den 1 dec flyttade jag till Stockholm och jag kan inte tänka mig att flytta härifrån, va jag känner nu! Trivs så himla bra här!
Det har väl varit ett ganska turbulent år men just nu känns allting bara bra. Jag lever de livet jag alltid drömt om... och drömmen har väl mest bara vart att få bo i Sthlm =)

Igår fyllde jag 24 och målet kan väl vara de här kommande året då att göra de till mitt bästa år hittills?! =)
Tror faktiskt att de kommer att bli de...har massa planerat fram till sommaren och över sommaren så tiden kommer antagligen gå jättefort....

Till sist vill jag bara säga att jag verkligen tycker om mina vänner därute! Saknar er alla som inte är med mig här i Stockholm och jag hoppas att vi ses snart!! <3 <3

Jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga, om de nu är nån som läser alls....?

Nu blir det sängen, strax!

Love!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Saknar dig också!!! :) Läser, men inte så ofta eftersom det inte skrivs så ofta, men blir glad när det står nått nytt ;) så om du skriver oftare kommer jag hänga här hela tiden ;) Puss på dig!

2011-04-12 @ 23:06:59
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0