Hemmakväll och 14 dagar kvar!

Sjukaste regnovädret hade vi här inatt!
Vakna flera gånger av att jag trodde fönsterrutan i sovrummet skulle gå sönder av all blåst och regn... sanslöst!
Och inte va de så kul när man skulle gå till bussen heller. Såg ut som en dränkt katt.
Nog med gnäll!
Jobbat idag som vanligt men idag va ingen vanlig dag minnsann... vi fick en julklapp haha =)
En filt! Wow!
Nämen den va faktiskt fin. En sån med två olika material. Så den ena sidan är brun och den andra är vit. Känns iaf som att den kommer bli mysig att ha i soffan när de börjar bli lite kallare i lägenheten.
Så den tackar jag ödmjukast för =)
Väl hemma igen fick jag nån panik på att jag inte va och tränade igår så jag va tvungen för att gå iväg och simma!
Så jag gick iväg till simhallen och simmade 1000m och så gick jag hem igen =)
Kände mig lite duktig där hihi!
Forsatte med mig vägg i köket. Har skrivit ut stora bokstäver "WALL OF FAME" och under där har jag satt upp lite olika foton på nära och kära <3
Måste dock framkalla lite mer foton så kommer de bli bra =)
Pratade med pappa, min moster i Ånge och med min moster i Kenya på Skype förut haha! =) Alla prata samtidigt! De va lite kul =)
Nya moderna sättet att umgås haha!
Idolfinal och även le grande final för hela programmet ikväll och såklart hejjar jag på Amanda Fondell. Tycker hon är störtskön. Kör verkligen sin egen stil och det blir bra hur hon är gör det.
Ställt ordning mina nya blommor och ändrat lite mattor här oxå.
En sån där "hemma-pyssla-kväll" vilket är ovanligt en fredagkväll känns de som. Men tycker att det är otroligt skönt att bara få va ibland, själv! =)

Nu ska jag fortsätta pyssla här hemma lite!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till neo och nellie

Värsta hurtig du har varit idag :D

2011-12-09 @ 23:27:25
URL: http://nalindra.webblogg.se/
Postat av: Jannike

Hihi! Ibland så måste man ;)

men de e ju u jämt... städar hemma och håller på så du är duktig du <3

2011-12-10 @ 11:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0