Ny design och 17 dagar kvar!

Vad tycks om min nya design?
Jag gillar den iallafall, tack Alex för hjälpen! =)
Några dagar sen jag skrev nu igen. Svårt de här med att hinna blogga måste jag säga... men nåt inlägg då och då får duga!
Helgen som va tog jag de mestadels lugnt. Träffade lite vänner och kollade på Idol och på Så mycket bättre...
Gillar egentligen inte något av programmen denna säsongen men ändå så sitter man där och kikar.
Sjukt egentligen...
Igår hängde jag med Leah efter jobbet. Åkte direkt ut till vh och träffa henne =)
Idag så har jag väl egentligen bara tvättat kläder och nu sitter jag i soffan och kollar på Bandy.
Bollnäs - Hammarby och än så länge så leder Hammarby och det är bra =)
Imorn ska jag iväg och simma är det tänkt... har badhuset bara några hundra meter ifrån mig så VARFÖR har jag inte varit där mer än en enda gång??
Ska köpa ett kort där så jag kan gå dit när jag vill. Då har jag både ett träningskort och ett simkort!
(preciiiis i detta nu kvitterade bollnäs så nu står det 4 - 4...not good!!)

Idag är det bara 17 dagar kvar tills jag och lite släkt åker ner till Karlstad! =)
Äntligen känns de värt att räkna ner dagarna!

Inatt fick vi faktiskt lite snö och just nu så ligger den kvar och det är ett par grader kallt.
Lite mysigt ändå.
Och nu känns det som att det är vinter... men tydligen så ska de bli plusgrader igen...

Nä nu ska jag kika klart på tvn och sen tänker jag gå och lägga mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mamma till Neo och Nellie!

Yeaaaah . sen har du ett annat datum o sikta dig in på... det gör jag redan nu iaf - då jag längtar sååååå <3<3

2011-12-06 @ 20:53:58
URL: http://nalindra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0