Oh Happy Day!

Så har denna dagen snart nått sott slut... och jag med för den delen =)
Har hunnit med en massa idag faktiskt!
Storstädat ur alla skåt och lådor i köket. Och ugnen har jag rengjort så nu känns allt fräscht igen!
Min lilla kusin kom lite efter ett och då blev de såklart full rulle!
Åkte ner till Haninge C och handlade lite. Tog en sväng inne i leksaksaffären och kikade ohch hjälp va mycket grejjer de finns som inte fanns när jag va liten. Allt är liksom kopior av de vuxna använder eller va man ska säga...
Fanns tex en "ipad" för 300 kr och i den fanns de spel, musik och inlärningsgrejjer som typ matte...
Egentligen en kul idé men snacka om de va utvecklas hela tiden...
Efter att vi kom hem igen spelade vi Uno, på hennes lilla vis, och käkade spaghetti =)
Så målade jag hennes naglar i olika färger och så hittade jag även en ask med nagelsmycken som jag satte på oxå, blev så tjusigt såååå =)
Vi slog in lite paket och så övde hon på att slå in paket till mig... Jag fick ett paket med mannagryn och så fick jag min iphone. Vilken överraskning!! Haha!
Så kollade vi på  Pippi på rymmen och så lockade jag hennes hår... Efter Pippi blev de Lejonkungen och nu har hon slocknat i soffan.
Mysigt att ha en dag sådär och göra lite "barnsliga" saker faktiskt! Eller att få pyssla om någon annan och ge den personen lite tid och uppmärksamhet eller va man ska säga....

Nä, kanske om man skulle sova lite innan det är dax att gå upp igen...
Klockan ringer 8.40 för då är det dax för julkalendern som INTE får missas!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0