Simmning och 16 dagar kvar!

Va och simmade idag med Jessica efter jobbet!
1000 meter blev de på 30 minuter. Vet inte om det är snabbt eller långsamt men jag räkna iaf ut att man lätt kan orka med 2000 meter på en timme isf och det är ju jättebra tycker jag =)
Så jag tyckte vi kämpa på bra där. Basta sen oxå, och det är såååå skönt!
Önska man hade en bastu hemma så man bara kunde hoppa in i den när man fryser vilket betyder att jag skulle bosätta mig där på vinterhalvåret!

Fick mina ljus idag från PartyLite!
Så nu har jag delat in alla grejjer i påsar som folk ska ha och sådär...
Har ont i skallen nu efter att ha suttit i alla dofter för länge...

Hepp, nu ska jag göra en macka till jobbet imorn och sen tänker jag gå och krama kudden!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0