Stockholm runt och 15 dagar kvar!

Dagen började som varenda vardag i mitt liv, jobb!
Men onsdag - fredag går alltid lättast och idag gick de väldans bra ändå =)
Efter jobbet åkte jag tillÖstermalstorg och mötte upp min farbror. Sprang iväg och köpte kaffe åt honom och sen föreslog han att vi skulle ta bilen iväg till Ulriksdals slottsträdgård och sagt och gjort så åkte vi iväg dit =)
Åt en suergod macka där och drack kaffe och dom har verkligen sååå fina blommor därute!!
Man skulle vilja köpa allt där haha!
Han som är med i "Äntligen hemma" på TV4, Rappne eller vad han heter, han som planterar blommor iaf,  det är han som har hand om det där stället =)

Sen for vi iväg till Barkaby och gick in på Media Markt. Han skulle köpa nån sladd och jag köpte ett USB-minne så nu kan jag snart skicka ner de till Alex och få lite bilder. Äntligen!! =)
Men när vi skulle betala så precis när vi skulle ställa oss i kassan skriker kassörskan till "Vakter!!" Och ut från kassan springer två killar med datorer i händerna... springer som om de va eld i baken på dom. Väkterna springer efter och då slänger de kartongerna upp i luften och försöker springa iväg från vakterna men dom fick tag i den ena killen och de blev ett väldans slagsmål med honom men den andra hann iväg.
Hur kan man ens med att komma på tanken att man ska springa iväg med 6 -7 datorer..?? Som om de inte syns då?
Nötter!!

Sen stack vi in till Ikea och då fick jag ÄNTLIGEN mina höga växter!! =D
Och snäll som min farbror är så körde han mig hem sen!!
Så idag har vi flängt runt Stockholm känns de som... men tycker det är så mysigt och åka bil när man gör de så sällan så jag kan gärna åka bil en hel dag. Få se lite annat än bara den del av Stockholm som man alltid ser =)

Nu ska jag klippa ut bokstäver och göra en liten "mysig" vägg här hemma =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0