I'm so so sorry....

..för min absolut sämsta uppdatering!!
Tiden räcker inte till känner jag.. och då sätter jag inte direkt datorn i första hand =)

För en snart två veckor sen va Elin, Emilia o Fia hit över helgen. Skitkul hade vi, iaf jag =)
Va på stan o hade vinkväll... och de va behövliga dagar me mina fina flickor =)
Förra helgen va mamma o moster här...då hade vi tjejkväll me några som dom umgick me när dom bodde här..och så va mina kompisar här me. Riktigt kul va de =) Mina fina flickor där me!
Nu till helgen kommer en kompis från Ånge. På fredag ska vi till Gamla Stan o dansa Orientalisk dans.. haha! Får se hur detta går =)
Sen tror jag bestämt jag är LEDIG helgen efter och sen första helgen i mars åker jag ner till Lidk!
Stannar hos Emilia en natt innan jag åker till Lidk, så lite långledigt får jag =)
Jag umgås typ dygnet runt me Ella...okej inte riktigt men nästan!
Tränar o är inne i city! Me like!!
Har börjat nytt jobb inne på Söder... så nu har jag haft fyra olika jobb här på två månader... inte illa!
Men nu ska jag väl försöka vara kvar på de här ett tag... orkar inte hålla på å flänga fram o tillbaka....
Jaha... de va lite i korta drag va som händer här...
Händer väl mer men inget jag vill delge hela världen utan håller för mig själv...

Ska bli bättre på detta me bloggandet...

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0