Trevlig o innehållsrik helg =)

I torsdagskväll/natt kom en kompis från Ånge hit. Åkte ner o hämta henne nere vid Handen o så satt vi o tjöta lite så jag kom inte i säng förens jättesent så på fredagmorgon va de svååårt att kliva upp...
Jobbade iaf och så möttes vi på Söder. Jag bställde tid hos frissan för färgning av håret o de ska jag göra på fredagkväll. Vi käka lite mat o sen stack vi hem till mig. Gjorde oss iordning och så stack vi in till city igen, Gamla stan.
Dags att testa på Orientalisk dans! Superkul va de =D Trodde dock att jag skulle ha SÅ ont i mina höfter efter men de blev aldrig så... sen va i ute o tog en öl me dom som va me på dansen. Trevlisch!
Lördag betod av en träff me gamla Ångebor som va och bor i Sthlm! Mysigt o träffa dom! Tog en öl me dom vid Dramaten typ. Och sen va vi o käka och sen åkte vi direkt till Upplands-Bro! Träffa massa roligt folk där så de va mkt trevligt de me! =)
Sen kom vi hem o drack vin o käka popcorn o snacka skit långt in på småtimmarna =)
Vinkade av henne för en stund sen så nu sitter jag här, trött o kikar på tv.
Vet inte alls vad jag ska göra idag... det är SÅ kallt ute så man typ dör om man går ut.

Iaf så kommer jag till Lidk snart... två veckor typ.
Åker till Emilia på torsdagkväll och stannar där till fredag. På fredagkväll är jag helt fri. Kanske en träff me dom som vill o kan?
På lördag har jag väl dagen fri men på kvällen ska jag bort. Sen äre söndag typ innan jag ska tillbaka till skövde o tåget som jag kan ses...
Blir inte så länge som jag stannar men jag kommer komma tillbaka, lättare att åka ner nu när jag bor här =)

Men iaf, vore kul om nån kan ses på fredag =)

Nu ska jag ta mig i kragen o göra nåt här!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Som det ser ut nu så kommer jag oxå hem nästa helg, så jag hoppas verkligen vi hinner träffas då. Jag har inget planerat för den helgen, utan kommer egentligen hem för att hinna träffa dig innan du drar upp igen. Så när passar det dig att ses? Vi kan väl höra med de andra oxå när de kan så kan vi styra ihop något =)

2011-02-24 @ 18:38:48
URL: http://asajohansson88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0