Back home...

Ja då har jag tillbringat en helg i Lidköping igen....
Åkte ner i torsdags förra veckan o stanna hos lilla Emilia över natten. Verkligen behövligt att få se dig o skratta lite som bara vi kan =)
Sen åkte jag vidare till Lidköping på fredagen. Träffa en o annan vän där och hade suuuuupermysigt!!
På lördagen va jag på stan o så mestadels i Filsbäck. Sen på kvällen blev de Partaj på Kvargatan, mkt roligt va de o de märkte våran lilla chafför när de va dax att åka hem om inte annat =) HAHA!

På söndagen blev de en sväng till arenan o sen hemfärd.
Faktiskt så är det skönt att komma hem nu för tiden. Älskar Sthlm o det är här jag hör hemma, nu iaf. Va som händer i framtiden kan ju ingen förutspå direkt.
Men jag hade de roligt i Lidköping den här gången med! =)
Kommer snart ner igen, har hört att de lovas inflyttningsfest! ;)

Haaapp annars så har jag inget å berätta just nu.
ska traska till Ica o handla lite..

Kommer bli konstigt nu när mamma o pappa flyttar till Karlstad. Vart är då hem? Är inte hem dit föräldrarna bor? Har aldrig satt min fot i Karlstad så där blir nog inte hem...
Kommer Lidköping fortsätta vara hem, eller blir Sthlm mitt hem nu?
Alltså fatta va jag menar me "hem" nu =)

Nu ska jag ut i snöstormen och HOPPAS verkligen att VILLA tar hem SEGERN ikväll!!!
Pöööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0