En liten uppdatering :)

April har bara susat iväg och nu är vi snart inne i mitten av maj. Har varit sämst på uppdatering :)

Hur som helst så va jag i Ånge några dagar i april. Hälsade på min älskade moster och vi hade det bara kul o mysigt. Var även ute o grillade i Ljv och så hade jag en dejt me Kicki o Sylvia kom förbi en kväll o snacka lite skit :)
Skönt att man fick vara lite långledig :)
Förra veckan kom mamma o pappa hit och hlsade på två dagar. Vi var på konsert på onsdagkvällen, Roger Waters och jag kan lova att det va sjukt bra! Sen va jag ledig torsdag o fredag så medans pappa va på kurs gjorde jag o mamma Söder o Gamla stan. Så himla mysigt hade vi :)
På fredag möttes vi upp inne i stan - jag, mamma, pappa, Dennis o Idita för en kaffe ihop. Sen kom Carro och mamma o pappa åkte hem.
Carro stannade till på söndagen och när hon åkte hem gick jag hem till Jessica o käka o sen for vi till IKEA och jag köpte en liten byrå till köket :)

Nu är det onsdagkväll nu och jag har planterat gräslök, krasse och försökt mig på att odla tomat! Antagligen går det inte så bra men kan ju hoppas :)

På fredag åker jag till Karlstad, hälsar på mamma o pappa. Spännande, har aldrig varit där. Ska bli kul o se hur dom bor :) Moster o mormor är där oxå!
Nästa fredag åker jag till Lidköping och hälsar på. Ska bo hos Elina som oxå har sin inflyttningsfest då :)

Nu ska jag gå å lägga mig för imorn ska de jobbas, städas o tvättas! Slit slit slit!

En liten uppdatering om va som hänt o vad som komma skall iaf ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0