Back again....!

Sådärja!
Dax att kanske återuppta bloggen igen :)

Har ni bott i Stockholm 1 år och tiden har verkligen rusat iväg... helt sjukt!
På torsdag har jag även bott i min lägenhet 1 år och jag trivs som fisken i vattnet.
Älskar att vara hemma och fixa och dona!

För några veckor sen var mamma och pappa här och då tapetserade pappa sovrum och kök.
Blev såå bra :)
Hall och vardagsrum tänker jag vänta med, om jag ens gör något där, för jag tycker det är bra tapeter.
Det enda som jag saknar nu är lite tavlor som kan passa och lite nya krukor och blommor :)

Har börjat träna på World Class inne istan, vid Nybroplan. Försöker träna 3 ggr/veckan så de e väl vad jag pysslar med efter  jobbet.
Riktigt kul när man har kommit igång på riktigt faktiskt! Att man äntligen fått de till en rutin.

Sitter just nu fatsklistrad framför tvn. Villa - Bollnäs spelar och just nu så ligger Villa under med 2 -3. Inte bra inte bra!
Efter att bandyn är klar så tänker jag faktiskt gå och sova. Man är ju helt slut som människa när det är så mörk ute.
Vore perfekt och kunna åka till typ Thailand eller nåt på vinterhalvåret och slippa detta mörker....
Tycker att det gärna får komma lite snö nu och att det kan bli lite minusgrader.... men de kommer väl snart kan jag tro :)

Ska försöka att blogga lite oftare nu... så mina nära och kära kan hålla sig lite uppdaterade på vad jag gör på dagarna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0