En vinnande fight om biljetter...

Imorse klockan nio noll noll satt min moster som fastklistrad framför datorn och med mig i luren :)
Och efter en timme fick vi äntligen våra biljetter till
BRUCE SPRINGSTEEN
den 27 juli 2012!
Kommer bli så himla kuuuul =D
Fixade även hotell nu på kvällen så vi kommer få en toppendag och kväll i Göteborg!
Okej att de e nästan ett år kvar och vad som helst kan ju hända innan dess men jag ser iaf fram emot de :)

Idag tog jag mig en sväng på stan, helt själv, vilket va så skönt!
Umgåtts med folk 24/7 i över en vecka så nu äntligen fick jag lite "me-time" :)
Köpte mig en ny träningsväska och lite så....
Märks verkligen att julruschen är igång. Folk överallt och dom bär kassa högt och lågt och utanför NK går de nästna inte att komma förbi för där är julskyltningen uppe och alla ska kolla.... Så där är det trafikstockning typ.

Nä nu ska jag gå och göra mig ordning för att krypa ner i sängen sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0