1 januari 2012

Kan ni tänka er....!
För 12 år sedan lämnade vi 1900-talet bakom oss och gick över till 2000-talet och det har redan gått 12 år!
Kan ni fatta?
Jag kan inte det riktigt... då va jag bara 13 år, bodde i Lidköping och gick på Fredriksdalsskolan :)
Nu 12 år senare är jag (snart) 25 år, bor i Stockholm och jobbar på Södermalm :)
Och mycket har såklart hänt under 12 år... både trevliga och mindre trevliga saker med de mesta kan man se tillbaka på med glädje!

I mitten av 2011 så kom jag igång med träning vilket har varit hur skönt som helst och har resulterat i att jag minskat 10 cm runt midjan och mer ska de bli.
Med träning och ändrad kost så ska jag nog kunna minska lika mycket till!
Det gäller bara att sätta upp rimliga mål som man faktiskt kan nå och ha delmål under tiden...

Så från och med imorgon blir det både träning och simmning varje vecka... om jag pallar att ta mig iväg så som jag tänker så kommer mitt träningsschema se ut såhär:
Mån: Träning -  World Class
Tis: Simmning - Torvalla
Ons: Träning - World Class
Tors: Träning World Class
Fre - Sön: Simming någon gång under helgen

Vad tror ni om det? :)
Jag tror iaf att det kommer bli kanon!

Så nu lämnar vi 2011 bakom oss och blickar fram emot 2012, med nya möjligheter!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så duktig! 10 cm, det är ju jättebra! =)

Hejja, hejja! =)

2012-01-03 @ 13:53:00
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0